Vakantie Bijbel Week

Jaarlijks wordt er vanuit onze gemeente een Vakantie Bijbel Week (VBW) georganiseerd voor alle kinderen van 4 t/m 12 jaar uit Rouveen, Staphorst en omstreken. Ook vakantiegangers zijn van harte welkom! De VBW wordt elk jaar georganiseerd in de eerste week van de zomervakantie. En ook in de herfstvakantie zijn de kinderen een dagdeel welkom op de Vakantie Bijbel Week.

Doel van de Vakantie Bijbel Week:

Het doel van de Vakantie Bijbel Week is om kinderen een aantal gezellige dagen te geven waarin ze in aanraking komen met het Evangelie. Alle onderdelen, zoals zingen, poppenkast, Bijbelverhaal vertellen, sketch, spelletjes doen en creatief bezig zijn, zijn er op gericht iets van de liefde van Jezus Christus door te geven.

Aan de hand van een thema wordt er in de zomer 3 dagen lang van alles georganiseerd voor de kinderen. Op de ochtenden van 09.30 uur tot 11.45 uur zijn de kinderen in de leeftijd van 4 t/m 7 jaar welkom en ’s avonds van 18.45 uur tot 20.45 uur de kinderen van 8 t/m 12 jaar. In de herfstvakantie organiseren we opnieuw een leuke activiteit voor alle kinderen.

De Vakantie Bijbel Week wordt gehouden in het dienstgebouw, Oude Rijksweg 450 in Rouveen.

Alle kinderen zijn welkom, zowel niet-kerkelijk als kerkelijk.

Team en medewerkers

Als VBW-team zijn we vanaf het vroege voorjaar bezig met de organisatie van de Vakantie Bijbel Week. Daarnaast helpen jaarlijks een heleboel medewerkers bij de diverse onderdelen van de VBW om deze dagen tot een succes te maken. Wij kunnen niet zonder deze medewerkers! Wij bedanken hen dan ook elk jaar weer hartelijk voor hun inzet!

Vakantie Bijbel Week 2024

Wij tellen weer af naar de VBW 2024! Het thema voor dit jaar is WegWijs. We hopen weer heel veel kinderen te mogen ontmoeten. Via onderstaande buttons kan je je opgeven voor editie 2024!

Heb je vragen, ideeën of wil je ons helpen? Laat het weten via vbw@hervormdrouveenstaphorst.nl

Hartelijke groet,
het VBW-team